رسالت و چشم انداز

انجام وظیفه کارشناسی شده خود در قبال کارمندان، مشتریان و جامعه ایران به بهترین شکل ممکن و تلاش برای بهره مندی از سیستم های مدیریت کیفیت و بهبود مستمر برای کسب رضایتمندی مشتریان
  • انگیزه رشد و تعالی
  • اعتماد به نفس
  • حمایت از ابداعات
  • شفافیت
  • کار تیمی
جلب اعتماد مشتری و دستیابی به رضایت صددرصدی و همه جانبه با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مقرون به صرفه
  • انگیزه
  • مسئولیت جمعی و رهبری
  • اخلاقیات و مهارت ها
  • ارزش نهادن به نیاز های مشتری